Flummig onsdag!

Dagen i sin helhet:

ENGELSKA: Jobbade med våra presentationer till våra youtubeklipp.

MATTE: Arbetade på med geometrin.

Lunch: Helt okej mat. När vi hade ätit klart skrev vi klart engelskan och nötte svenska orden.

SVENSKA: PROV! Jag tror det gick rätt bra, men det var jobbigt och efter ett tag var man helt snurrig i huvudet efter alla ord..

TRAFIKKUNSKAP: 3 timmarslektion; Jippie! (not) Vi började jobba med landsvägskörning och först arbetade vi lite i boken och ja, vad ska man säga... Det märktes att vi var trötta om man säger så! ;)
Vi försökte att jobba tillsammans, men vissa kom inte så bra överrens (nämner inga namn). Jenny vägrade skriva "skymd sikt" som var svaret på frågan, istället envisades hon med att försöka formuler någon annan invecklad mening som ingen annan fattade. Men vi lyckades övertala henne, men Jennys och mitt tjafs fortsatte och det var tur att Frida satt emellan oss för ett tag trodde jag att det skulle bli fajt, haha...
Frida satt bara och skrattade åt oss och Victor och Johan tyckte nog (eller rättare sagt vet) att vi var helknäppa. ;)
Sedan hade vi en kort tiominutersrast och vi gick ut och tog lite luft och Jenny fortsatte att trycka ner mig FAST att jag hade rätt i det jag sa! :P
Efter det satt vi vid datorerna och jobbade med astra och för en gångs skull blev man godkänd på dom där jädrans testen, som är skitsvåra!
Innan vi skulle sluta fick vi reda på proven som vi hade för ett tag sen och tro det eller ej, men jag fick MVG!!!!!:D Det flyter på bra just nu... ;)

Nu ska jag skriva klart engelskan.

Imorgon kommer Elin också! :D

/Johanna

Vi håller på att räkna ner till sommarlovet och det är inte långt kvar nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0