Förlåt...

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev och det har hänt en hel del. Om jag skulle skriva allt här så skulle det här inlägget aldrig ta slut, men jag ska sammanfatta hela helgen rätt så korfattat:

FREDAG:

Först hade vi byggkunskap och gick igenom alla maskiner och verktyg med Woldt, efteråt fick vi reda på att vi skulle ha prov på det också...
Sedan hade vi rit-och mätteknik med Björn och jobbade med CAD och ritade våra hus som vi har gjort tidigare och gud vad roligt det programmet är! Jag skulle kunna sitta där i flera timmar och mixtra och fixa, måste fasen ha det där programmet! :)
Till sist hade vi idrott och var på gymmet och testade på lite av varje. Sedan åkte jag buss hem till Fliseryd och vi åt pizza med danslaget.

LÖRDAG:

INNEBANDYNSDAG! :D

Solen sken och det var jättevarmt ute, men dagen tillbringades i sporthallen. Det var en massa matcher och vi uppträdde med dansgruppen. Alla var jätteduktiga och danserna gick mycket bra! :D
Pappa tog rätt så mycket kort, men jag orkar inte ladda upp dom här, men dom finns på min bilddagbok så kolla in den! (Där finns även Londonbilderna som jag lovade att lägga upp här, men det har inte blivit av...)

På kvällen var det dags för årfest och Magda kom till mig innan för att ta sällskap. Vi fick åka med Erik i hans epa och Magda uttryckte det hela väldigt bra: "En sån här skulle vi ha, Johanna! :)" Det var mycket roligt så tack för skjutsen Erik! :)
Årsfesten var jättebra med god mat, trevligt sällskap och sen fick vi ju även träffa en massa gamla kompisar ifrån park och en hel del dans blev det ju... ;)

SÖNDAG:

Sov lääänge och vaknade upp med halsont och förkylning...
Men jag var ute en sväng och körde med Pricken och räfsade baksidan.

MÅNDAG:

Idag skulle vi egentligen ha börjat med våra väggar, men istället fick vi städa hela bygghallen och gården eftersom 9:orna skulle komma ikväll. Niki och jag skulle sopa och plocka upp skit, men hälften av tiden gick åt till att leta efter Niki eftersom han smet hela tiden...
Det var ju jättevarmt och skönt ute idag så det var skönt att få vara ute i solen i alla fall, men det var inte lika kul att dammsuga hela korridoren i bygghallen för fy fasen vad det dammade! Dessutom funkade inte dammsugaren så jag sopade allt...
När vi var klara fick vi sluta (en timme tidigare) och imorgon börjar vi vid 10.00, så då kan jag sova till 08.30. :D

Ha det bra!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0