LEDIG!

Ja, idag har man det då så bra att man är ledig! :D

Fast det blev ingen sovmorgon för jag hade klipptid vid 09.00, men jag blev rätt så nöjd med håret. Det blev liiite mera jämnlångt, fast såklart kortare...
Annars har jag inte gjort så mycket idag; varit ute och gått med mamma och Brownie, kört lite med mopeden, varit i affären. Sen drog jag även ut alla mina gammla gitarrböcker och satt och klinkade lite på gitarren ute i solen. Det ÄR sommar! Fast det bara är slutet på april, men det känns som vi ska sluta skolan när som helst...



Om 6 veckor börjar SOMMARLOVET!!! :D

Inte för att jag har en enda aning om vad jag ska hitta på då, men men...
Någon som har ett jobb att erbjuda???

Ikväll kommer Magda! :D

Ha det bra!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Pelin

Själv ska man till Öland ^^)

2009-05-01 @ 22:45:08
Postat av: J.M

Hela sommaren? :O

2009-05-02 @ 08:30:08
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0