LEDIG!

Hej!

Vaknade vid 10.00 av att telefonen ringde, det var mamma som tyckte att jag skulle gå upp. Så då gjorde jag det och gick ut med Brownie, åt frukost, gjorde mig iordning, grejade lite med allt möjligt, gjorde pannkakor och var ute med Brownie igen.  Sedan tog jag bussen till Oskarshamn och gick till Oscarsgymnasiet för att träffa Magda. :) Vi gick in till stan och köpte band tills lördag och kollade lite i affärerna. Sedan åkte vi hem och nu ska jag snart gå och lägga mig för jag är jättetrött och ska upp vid 05.30 imorgon...

Magdalena hade typ kladdat ner hela deras korridor med sitt namn, det tyckte jag var lite roligt! ;)




Ha det bra! :)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Det var roligt att du kom! Men du har dock fel, det är inte jag som har skrivit Magdalena i hela korridoren utan jag bara är "populär" som du säger :)

2009-04-02 @ 19:20:49
Postat av: J.M

Haha, ja det var jätteroligt att jag fick komma! :D



Jag skulle ju bara skoja lite med dig... ;)

Jag förstod ju att inte du skulle kladda ner korridoren med ditt namn, men det ser faktiskt ut som att du har skrivit MAGDALENA på skåpet, det är precis din handstil! :)



Erkänn att du får skriva autografer i skolan?! ;)

2009-04-02 @ 19:34:27
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0