Måndag

Så var det måndag igen och idag åkte jag buss in till Kalmar. Precis som vanligt så var det massa folk överallt.

Väl framme i skolan hade vi först engelska och då jobbade vi med låttexter och jag visste först inte vilken låt jag skulle välja, men efter mycket om och men så blev det ju I´m Yours. Bästa låten som gjorts enligt mig. Det var dock rätt så knepigt att översätta texten till svenska...

Träffade Elin på rasten och snackade lite skit med henne. :)

Sedan hade vi matte och vi fick ett gammalt NP att jobba med.
Efter det var det lunch och sedan svenska. Vi fick reda på våra provresultat på ordkunskapsprovet och jag fick 90 av 90, alltås MVG!!!!! :D:D:D ÖVERLYCKLIG! :D  En del ord hade jag aldrig hört innan och jag pluggade inte särskilt mycket på det heller, så jag fick en chock när det stod 90 av 90! :D
Vi började även jobba med våra redovisningar om renässansen och medeltiden och Frida och jag jobbar med Romeo och Julia.

Till sist hade vi datakunskap och vi blev klara med våran powerpoint, så vi fick sluta. Då gick jag och handlade lite och sedan när jag kom hem gjorde jag plättar. Det blev lite för mycket så först tänkte jag bjuda upp Hägg, men då skickade jag ett sms till Elin, men hon svarade inte så hon ville väl antagligen inget ha! :P

Nu måste jag jobba med engelskan!

Ha det bra!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Pelin

Jag är hemskt ledsen att jag inte svarade, men pengarna på mobilen är slut och jag satt med NP när du skickade sms:et :P Men jag hoppas du inte är allt för arg på mig? ;P

2009-04-28 @ 08:22:43
Postat av: Johanna

Haha, det gör inget. ;)

Så dum jag var som inte tänkte på att du gjorde NP, trodde att du slutade vid tre, haha. :P

Förlåt om jag störde dig!

Gick det bra med provet då?

2009-04-28 @ 08:37:32
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Evelina

Grattis ditt lilla MVG-barn ;)

Men du kunde väl ha valt en annan låt än välrdens mest uttjatade I am yours...

2009-04-28 @ 14:57:53
URL: http://www.abbeessinsbrownie.com
Postat av: Johanna

MVG-barn vet jag väl inte riktigt om jag är, men tack ändån. :)



I´m Yours är det bästa låten som någonsin skrivits, Evelina!

2009-04-28 @ 15:28:53
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0