Onsdag

ONSDAG:

ENGELSKA: Redovisade våra låtar och jobbade även med ett gammalt NP.

MATTE: Hade prov på geometri. Det var inte så svårt så jag tror att det gick rätt så bra. :)

Lunch: Ingen vidare god mat, tur att det finns knäckebröd och morötter. För att överleva dagen gick vi till Maxi och köpte frukt och godis. :P

SVENSKA: Frida och jag jobbade på som bara den med våran redovisning om Romeo och Julia och jag tror att vi nästan är klara. Bara lite småsaker kvar.

TRAFIKKUNSKAP: Vi lyckades vara seriösa idag och det blev alltså inget flumm. ;) Vi jobbade i boken och med astra. Sedan såg vi även på film och därefter fick vi sluta. :)

Jag fick skjuts av farmor och farfar hem till Fliseryd och när jag kom hem åt jag mat och tog det mest lugnt...

Den här veckan har varit kort och gått väldigt fort! Men det är bra och på måndag har vi bygg igen! :D ROLIGT VÄRRE! :)

Ha det så bra! :)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0