Onsdag

Hejhej! :D

Idag var det sista byggdagen innan lovet och vi jobbade på bra med våran vägg, men efter lunch började det regna och det är ju bara till att vänja sig vid att arbeta i alla sorters väder, men efter ett tag så ÖSTE det ner! Men vi hade tur och flyttade in till bygghallen eftersom att vi ändå skulle snickra ihop avstängare. Dom blev klara och sedan skulle vi städa. Plötsligt stod Elin och Joel där och Elin följde med mig hem och vi beställde pizza. :P
Sedan gick vi hem till Elin och jag fick se hennes nya hem och det var jättefint, men det känns lite konstigt att hon har flyttat hit eftersom man inte är van vid det, men roligt är det ju! :D
Vi spelade in hennes film och jag var ju bara tvungen att testa lekparken brevid och Elin filmade även det. ;)

Nu måste jag plugga på byggkunskapen!

PUSS och KRAM! :)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kan man få se lekparksfilmen? ;)

2009-04-09 @ 08:23:00
URL: http://www.abbeessinsbrownie.com
Postat av: J.M

Haha, ja du...

Den är på skolans kamera för tillfället (som Elin har)men hon kanske kunde fixa den till mig på nåt sätt, så vi får se...

2009-04-09 @ 11:58:27
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Pelin

Haha, det var mycket roligt tycker jag :D Haha, ja jag ska fråga Peter om jag får göra två filmer och spara dem i ett format så man kan se på dem sen. jag tackar för allt jag fick med :)

2009-04-09 @ 16:12:58
URL: http://elstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0