Shopaholic?

Idag så var jag på stan en sväng efter skolan och hittade lite kläder (igen).
Det känns som det har blivit ganska så mycket kläder nu på sistone, men kläder kan man ju aldrig få för mycket av. ;)
Det blev två munkjackor, ett par jeans, ett par chinos, underkläder och lite smink. :D



Skolan var som vanligt; vi jobbade med något invecklat cad-programm på rit- och mättekninken och på byggkunskapen arbetade vi med trä.

Vädret har ju varit så underbart dom här senaste dagarna och nu har väl ändå våren kommit! :)

GRATTIS TILL SYSTER SOM FYLLER 22 ÅR IDAG!!! :D

Nu ska jag äta lite och se på tv...

Ha det bra!

Puss och kram! ;)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Magda

Säg grattis till Evelina ifrån mig!

2009-04-03 @ 10:28:11
Postat av: J.M

Det ska jag göra! ;)

2009-04-03 @ 17:32:39
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Pelin

Klädoman kan man kalla dig ;)

Grattis till Evelina, även om det inte var idag hon fyllde :P

2009-04-03 @ 22:26:20
URL: http://elstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0