Sol! :)

Hejsan!

Sitter ute i solen och lyssnar på musik och har inget speciellt för mig...
Har inte skrivit på ett tag eftersom att vädret är så fint så vill man ju inte sitta inne vid en dator. ;)
Men jag kan ju ta och  berätta lite om vad jag har haft för mig...
I torsdags var det alltså skoldag och vi slutade tidigt. Sen åkte jag hem till Fliseryd och igår hade vi kalas så hela släkten var här. :)
Idag har jag varit med pappa och mamma i Oskarshamn och köpt virke till den "provisoriska" altanen. Vi rev halva altanen förra året när vi grävde runt huset, men vi ska bygga en helt ny lite senare när vi får tid. 
 
Nu orkar jag inte skriva mer...

Ha det bra!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0