Söndag

Sista lediga dagen och idag har jag gått omkring i pyjamasen typ halva dagen för jag har storstädat mitt rum så det är skinande rent nu! Det blir ju en hel del damm och hår när man har en svart katt, men han var faktiskt med och hjälpte till lite också med städandet. Jag rensade även min bokhylla, slängde en del smink, rensade bland mina smycken och slängde även en massa annat skit. Sen var jag ute en sväng med compacten och jag har även varit duktig och renskrivit svenskaprovet som vi har på onsdag, så nu är det bara till att nöta dom orden så det sitter i huvudet sen! ;)
Sedan så tyckte jag att jag behövde lite frisk luft så då tog jag med Brownie ute i skogen och sprang en runda.
Nu har jag precis packat klart allt (jag hoppas inte att jag har glömt något) för imorgon är det back in Kalmar igen. Jag kan ju inte påstå att jag har längtat efter skolan, men vi har det ju ändå rätt så slappt och tiden går ju så fort så snart är det ju sommarlov!

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag är trött...

GODNATT!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0