Söndag

Hallååååååå! :)

Nu var det ett tag sen jag skrev och det beror helt enkelt på att jag inte har hunnit, men nu så!

Fredagen blev jobbig och stressig. Först på morgonen hade vi NP i engelska (writing) och fy fan vad svårt det var! Jag hade skitsvårt att koncentrera mig och suddade typ 1000 gånger för det blev aldrig bra... Till slut så gav jag upp och bara skrev någonting. Jag hoppas verkligen att jag blir godkänd på det här jäkla skiten!
Efter provet var man helt slut och tom i huvudet.
Vi hade engelska och matte och gjorde alltså inte särskilt mycket då...

Efter lunch skulle vi till platsen som gud glömde: FREDRIKSKANS och ha idrott. Det blev stressigt och efter idrotten hade vi 20 minuter på oss att duscha, klä på oss och gå tillbaka till skolan eftersom att vi skulle ha trafikkunskap. Fy säger jag bara!

Efter skolan kom pappa, mamma och Albin och hämtade mig och vi var på City Gross och handlade. Sedan åkte vi hem och då var det dansträning.
Efter det stupade man i sängen.



Igår (lördag) var det marknad så Magda och jag var en sväng och kollade och som vanligt köpte vi inget annat än det "klassiska" godiset. ;)
Vi träffade även hela danslaget där, så då skulle vi följa med dom vart dom än gick. :)

På kvällen var det konsert i Parkskolans aula. Så Magda,  jag, Elin, Lollo och Alicia var och kollade på den och den var mycket bra! :)
Vi träffade ju även en hel del gamla klasskompisar, så det var kul att få se dom! :)

Efter konserten var det disco i matsalen och vi tyckte väl kanske att det lät lite töntigt, men vi bestämde oss för att gå och kolla i alla fall och fy fasen vad roligt vi hade det! Vi dansade HELA TIDEN ända tills fötterna ömmade och svetten rann... ;)
Man kände sig som 11 igen, då man gick på disco jämt! :)
Det var extremt roligt i alla fall och det måste vi bara göra om, tjejer! :D



Idag har jag mest suttit ute i solen, varit ute med Brownie och hjälpt till med lite andra småsaker.

Nu ska jag gå ut igen!

Ha det bra!

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0