Tisdag

Andra dagen på påsklovet och idag har jag varit ute och hjälpt mamma med lite småsaker i trädgården, städat garderoben, rensat bland skorna, skruvat lite till på altanen, varit ute i skogen och sprungit m.m.
Just det ja, jag har försökt att ändra lite på bloggen också, men det är så jäkla krångligt. Så efter mycket pill gav jag upp, så det är därför den liknar skit, men alla vet vi ju att det inte är utsidan som räknas utan innehållet som är det väsentliga. ;)

Lovet går så himla fort, men det är bra för då blir det ju närmare till sommarlovet. Inte för att skolan är så ansträngande, men ändån. ;)

Jag hade tänkt att jag skulle ladda upp lite bilder från igår, men tydligen så har mitt fickminne försvunnit spårlöst (bilderna är nämligen på datorn nere), så jag laddar upp dom när det kommer fram igen...

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag såg ditt fickminne, det har gömt sig på soffan under trappan. Tycker att din nya design är lite för vit. Finns det inga prickar? :P

2009-04-15 @ 09:21:17
URL: http://www.abbeessinsbrownie.com
Postat av: J.M

Jo, jag har hittat det! ;)

Jag ger upp med den här j*vla designen nu för jag är så trött på kodmallar och stilmallar m.m...

2009-04-15 @ 11:28:15
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag kan göra ett försök. Det brukar ju alltid bli så bra när jag ska hjälpa dig... ;)

2009-04-15 @ 15:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0