Torsdag

Hejsan svejsan!

Idag vaknade jag tidigare än vanligt, vet inte riktigt varför...
Jag var ute med Brownie, åt frukost och gjorde mig iordning. Mormor kom även förbi en sväng. Sedan skulle jag åka till affären och handla mat och jag tänkte att jag skulle ta min "Crocker" och varmköra den ordentligt innan och sedan tanka den, men då så var den helt död när jag vred om nyckeln. Min först tanke var typ "Okej, det var roligt att lära känna dig. Tack för dom här två åren!" Jag trodde alltså att den var helt död, men sen när jag tänkte efter så kunde ju batteriet vara urladdat. Så då ringde jag till pappa som fick instruera mig hur jag skulle ladda den m.m, så nu ska nog mopeden funka igen. :)
Istället tog jag compacten till affären och sedan kom Magda till mig och vi var ute och gick i skogen med Brownie, satt och solade, pratade, spelade kubb. Sedan skulle vi äta och efter maten åkte jag till Magda och fick se deras katt Bamse och gud så söt och go han var! Och rolig med. ;)

Vi spelade även en massa spel och det blev oavgjort hela tiden så då blev det fler och fler spel...

Till slut så bestämde vi oss för att springa runt Jugnerholmarna och Magda har typ världens bästa kondition och springer jättesnabbt med jättelååånga steg. Dessutom så blir hon aldrig trött, medans jag kämpar som en galning för att hänga med i hennes tempo och flåsar som bara den! Haha, men roligt är det allt att du vill springa med mig, Magda! ;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig (håret ska bara torka först) för imorgon ska jag upp tidigt och springa i skogen med Magda. :)

GOD NATT!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0