Trött

Nu är jag extremt trött efter att ha arbetat sen kl.10.00 fram tills cirka 19.00...
Pappa och jag började med altanen idag och jag har sågat med mina nya sågar som jag fick på FBbygg (dom är för snälla alltså). Både med figursåg och handcirkelsåg, så nu kan man det! Fast det har vi ju lärt oss i skolan också, men det blir på ett helt annat sätt hemma...
Förutom att ha sågat en hel del så har jag målat, spikat, skruvat, mätt ut massa grejer, grävt, satt plintar, gjutit, bärt på en massa virke m.m.
Det var ju väldigt varmt ute idag också, men det är ju skönt att äntligen kunna vara ute i solen igen, så man ska inte klaga.
Lite bilder ifrån dagen:








När vi äntligen bestämde oss för att sluta för dagen, så var vi ju väldigt trötta, men mamma och jag bestämde oss ändå för att springa runt Jungnerholmarna. Så ja, det gjorde vi och visst va det jobbigt, men skönt efteråt. :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa för jag är TRÖTT!

Godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0