Annandag jul

Hej! :)

Jag sitter vid min dator och spelar Yatzy med "datorn" och lyssnar på smurfhits.:P Så kan det va! ;)

Idag har mamma, Evelina och jag varit i Oskarshamn och kollat lite på rean och det var absolut ingenting att ha! Jag känner att jag börjar få hatiska känslor mot Oskarshamn... Det är ju tråkigare än Mönstreås och då är det illa... Allting håller på att dö ut där.

Jag gick och letade ihjäl mig på ett par billiga vinterskor som tål snö och blask, när vi var i Kalmar gick jag nämligen i högklackade stövlar och likaså idag och det är väl inte så smart egentligen, men jag har inte hittat några bättre skor, så jag får leta vidare...

Det kändes som om vi var inne i varenda affär och jag köpte inte en enda pryl, men så hade Evelina hitta ett svart linne till mig på It, så det var det enda jag köpte, men eftersom vi ska till Kalmar imorgon kanske jag hittar något fint då. ;)

Nu ska jag se om jag kan sno Albins dator, så att jag kan köra lite Bonniers Trafikskola.

/Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0