Ännu en byggvecka...

...och även den här veckan blir det ställningsbyggnad! ;) Idag gjorde vi klart Hakiställningen och satte dit fotlister bland annat. Sedan skulle skiten ner igen, ja det kanske låter dumt, men det är ungefär så man känner eftersom det är så väldans tungt... Men det gick och vi är nästan klara med rivningen! :)



Man ser ju ända hem till mig! :O











Jag fick även en "Nära döden-upplevelse" idag när vi skulle tillbaka till nybygget efter lunchen. Och nej, det vra faktiskt inte en ställning inblandad... ;)

Sonny skjutsade mig på min cykel på tillbakavägen och vi körde förbi en lastbil (som stod stilla, såklart!), det var bara det att bakom den stod det en till lastbil, som också stod stilla. Det var dock ingen av oss som såg den, utan den kom så plötsligt och jag tänkte: "Okej, nu kör vi rakt in i den i full fart!". Sonny skulle bromsa, men börjar istället trampa bakåt...:P Men vi undkom lastbilen precis för han hann svänga till...haha. Tänk om vi hade kört in i lastbilen...

Nu ska jag äta och PLUGGA!!!!!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0