En vecka kvar tills julafton! :)

Pratade med Evelina i telefonen för en stund sedan och då undrade hon så nyfiket vad hon skulle få i julklapp för hon har verkligen ingen aning! Självklart så skulle hon ha en ledtråd, men tror hon verkligen att jag skulle säga det... Hahah, det kan hon allt gå och fundera över...:P

Nu sitter jag och målar naglarna och ser på "Bonde söker fru" och jag kan villigt erkänna att jag ångrar mig liiite att jag inte hängde med Emma och dom till Vallen ikväll... Det är ju så jäkla kul att gå ut och dansa och umgås, men men det blir väl fler gånger... Bestämde med Cassandra att nästa gång så blir det allt! ;) Även om det är snöstorm och 10 minus grader. ;)

Dessutom ska jag packa klart nu för imorgon flyttar jag hem igen i cirka tre veckor. Det ska bli så himla skönt att slippa skolan, stadslivet och Kalmar ett tag. ;) Och FRAMFÖRALLT Hägg! Han spelar heeeeelaaaa tiiiden och jag blir galen snart!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0