Jag älskar min nya dator! :)

Idag har jag rensat min gamla dator och flyttat över tusentals bilder och låtar till min nya. :) Albin har fått min gamla eftersom han inte har någon innan eller så... ;)

Den nya är tusen gånger bättre än min gamla. Det enda som inte fungerar än är att ladda ner program, men Evelina tror att det är något fel på mig för jag sitter vid köksbordet hur glad som helst och spelar kort och snake med mig själv och skiter fullkomligt i om jag inte har Spotify eller msn på den, jag har ju nämligen en massa roliga spel...:P

Men pappa tycker ändå att jag ska byta operativsystem, så att allting funkar. Nu har jag nämligen "Ubunto", väääldigt bra, men lite invecklat på sina ställen. ;) Så helst vill jag inte byta till tråkiga Windows XP... Fast jag tror faktiskt inte att jag kommer kunna leva utan msn och Spotify i en vecka, så vi får se hur det blir! ;)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0