Jag lyckas med allt...

Idag när jag skulle cykla iväg till skolan var det fem minusgrader ute och när jag skulle låsa upp cykeln fick jag först inte in nykeln för låset var fruset. När jag väl hade fått in halva nyckel böjer den sig och går sedan av och hälften av nyckeln sitter nu fast i cykellåset, som är låst... Så typiskt! Så jag fick springa upp igen och hämta Ussas cykelnyckel och dra ut hennes cykel ur förrådet och sedan blev det race till skolan.



Idag har vi haft prov i ställningsbyggnad och jag har faktiskt ingen aning om hur det gick. Det var en del uträkningar som jag inte gjorde rätt på, men men...

Vi har även haft idrott och då var vi i bowlinghallen och bowlade och jag var verkligen sämst, men fick ändå till fyra strikear (stavas det så?). Så jag var glad för det! Haha...;)

Vi har även gjort klart alla häftena med formbyggnad och rättat dom.

Nu ska jag diska klart, duscha och klä julgranen! :)

/Johanna


Kommentarer
Postat av: olatidman

det finns inget mer irriterande än när man knäcker dom i låset!

2009-12-15 @ 20:19:28
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0