Johanna är trött...

Jag känner att jag kommer stupa i säng när som helst... Är grymt trött efter en slitsam dag, trots att jag sov till nio...:P

Imorgon har jag sovmorgon till 13:00 för våra bygglärare är så snälla. :D Egentligen ska vi börja vid 8:10, men imorgon har vi idrottsdag halva dagen så jag går "bara" från 13:00- 14:30 och då ska jag ha "medelgympa". :P

Sen på kvällen kommer Magda igen! :) Hennes sista dag här i Kalmar, fy så tråkigt... Jag vill att hon ska bo här jämt! Men det vill nog inte hon för jag kan bli rätt jobbig i längden hehe... :P



God natt!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

"Medelgympa"? Det låter som något som pensionärer håller på med :P

2009-12-10 @ 12:03:19
Postat av: Johanna

Du, jag ska säga dig att det var riktigt jobbigt...

2009-12-10 @ 15:33:55
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0