Kalmar

Heej! :)

Idag blev det en heldag i min andra hemstad, Kalmar. Först liiite shopping, haha jag köpte inte mycket... En sjal och ett glitterspray blev det. :P Förrut var jag typ en shopaholic och köpte typ allt jag såg, men nu har jag väl antagligen blivit liiite mer sparsam och lägger istället pengarna på sånt som jag verkligen vill ha. ;)

Efter stan var vi hos Ussa och åt jättegod mat och nu känns det som om man inte behöver äta på en vecka. :P Hela släkten var med och haha, ja det blir ju en hel del skratt... Vi var även nere och kollade på motionsrummet och löste ut nya lotter på seveneleven. Orkar inte dra "lotthistorien" för det är inget intressant.... :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0