Mysteriet i Oxhagen...

Igår gick högtalarna till datorn sönder på något mystiskt sätt... Magda och jag höll på med danserna och mitt i låten så bara lägger ljudet av... Vi börjar kolla alla sladdar och inställningar, men allt var som det skulle så då tog jag istället min telefon. Vi fortsätter att dansa och helt plötsligt så går yourube-klippet på datorn igång (dock utan ljud, men vi såg ju texten). Det läskiga var att klippet var synkat med telefonen! :O

Jag börjar skämta om att det var Hägg som hade jävlats med oss, eftersom klockan var typ tio och vi hade rätt så högt och hoppade och tjoade eller att det kanske rent av var hans katt som går igen uppe hos oss, eftersom den dog förra veckan...

Sedan när vi skulle sova börjar jag skämta med Magda igen om spöken, Hägg och katten och Magda säger att jag ska vara tyst om hon ska kunna sova... :P

Jag fortsätter med att citera "Greveholm": "Rummet ovanför, var det så det hette???", "Det här är ju en riktigt ryyysare!"...

Sedan säger Magda: Vi får spela in "Mysteriet i Oxhagen!"

Ja, "Vem är det som spelar hela tiden och vem är det som förstör ljudet  och framförallt vem eller vad är det som går igen i rummet ovanför???"

Hahahah, fy fasen vad jag skrattade... :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0