Nu är det lördag igen...

Heeej! :)

Jag har lånat Evelinas dator och sitter och skriver på mitt tal i svenskan och pluggar lite på liftutbildningen!!! PÅ EN LÖRDAGS KVÄLL!!! :O Jag har helt enkelt inget bättre för mig... ;)

Känner mig lite halvdöd sådära... Trött och hängig och efter gårdagens dansträning var rösten nästan borta och idag är den inte mycket bättre. Känns som att någon har tryckt ner en rasp i halsen på mig... :P
Så ja, det är väl bara till att acceptera en förkylning igen och hoppas att det snart blir bättre...

Mamma och pappa ska gå iväg till Bengan och Lotta nu, så det är bara barnen hemma, så det blir tv och mys. :) Jag har inte sett något avsnitt av "Robinson" än, så det blir antagligen det. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0