Nu börjar det bli liiite för mycket...

...SNÖ!

Den får gärna ligga kvar resten av året, men det behöver ju inte komma så mycket mer! Det snöar ju hela tiden! :O

Idag blev vi nästan klara med scenen till dagisbarnen och det var verkligen krut i maskinerna idag...:P Bladet på sticksågen tog typ eld för det började lukta och ryka när jag skulle såga ett hål, så vi fick helt enkelt byta till ett nytt blad. ;) Sedan när Sonny skulle skruva fast golvet började det ryka om bitset och skruven, men scenen blev faktiskt riktigt bra till slut! :)

Micke startade även krig idag i matsalen, när han slet av mig min mössa och kastade iväg den... Inte snällt gjort, men han var väl sur eller nåt för han hade fått skäll innan av en lärare som kom på honom när han kastade iväg en skinkbit på ett annat bord. Han blev helt ställd och gick och slängde biten, men han hade ju inte behövt ta ut sin ilska över mig...

Hämnden blev snöbollskrig, men konstigt nog så blev jag av med min mössa fler gånger... Dessutom kom jag inte in i min barrack när vi hade slutat för några (nämner inga namn) hade skottat för dörren med hård, packad snö... och Ante hittade inte sin cykel när han skulle hem för den hade några (hmm, undra vilka?) lagt upp på taket...

Nu är jag nästan upptinad efter en lång, varm dusch och hoppas att Ussa kommer hem med mat snart! :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0