Onsdag

Jaha, så fick jag lite tid över och satte mig här nere vid datorn och tänkte att jag kan ju skriva ett par rader här också när jag ändå håller på. ;)

Idag har vi varit i Oskarshamn för Albin skulle klippa sig och då passade mamma och jag på att gå och leta efter ett par jeans till mig och jag hittade ett par jättesnygga, blev typ överlycklig för jag var i behov av ett par nya. :) Det blev en tröja och ett linne också. ;) Vi åt även på McDonald's och handlade lite på Maxi.

Sedan gick jag en sväng till Magda. :) Vi var och kollade isbanan och om det gick att åka och det gjorde det, men båda två höll typ på att frysa ihjäl, så vi bestämde oss för att ta det en annan dag. Istället gick vi hem till Magda och pratade om allt och ingenting och letade låtar till dansen. Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan Magda. Det är den absolut bästa vännen man kan ha och det är en av dom få personerna som jag litar hundra procent på. Hon finns alltid där när man behöver henne och ställer upp för mig jämt. Hon är en RIKTIG VÄN och DEN ABSOLUT BÄSTA! :) <3

Imorgon måste jag ta mig i krage och skriv klart mitt svenskatal och packa inför nyår. :) Det kommer bli ett roligt avslut på året. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0