Onsdag

Heeej! :)

Idag hade vi först ESV och ja, det hände inte mycket där...

Sedan var det två timmars lunch, så då åkte jag hem och lagade mat, eftersom skolmaten är blä...

Till sist var det trafikkunskap i två timmar och jag klarade slutprovet på astra, så nu är jag äntligen klar med det. :D Resten av lektionen kollade vi bilar på Blocket och jag och Kristoffer försökte hjälpa Mattias med sitt astra, men det gick inget vidare hahah... Okej, så kul kanske det inte var. :P

Inte för och skryta då men:

Fint att lyset kommer med på bild också som ränder. :P



Dessutom hade några av dom andra killarna i våran klass varit på Maxi och då hade dom tydligen fått en kasse med bröd och majonäs i, så Mattias fick en macka av dom... :P



Nu kommer nog Magda när som helst! :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0