Snö, snö, snö...

Heeej! :)

Idag var det värsta vinterlandet ute när jag skulle cykla iväg till "Nybygget". Det var typ en decimeter snö och det var en omöjlighet att cykla om man inte ville köra omkull...

Vi rev klart Hakiställningen och sedan följde vi med Lasse till Beijers och köpte material till en liten scen som ska byggas till ett dagis.

Efter lunchen började vi med att bygga den och Sonny och jag gjorde stommen, medans Henke och Philip figursågade sidorna. Det var en del frågetecken innan vi kom igång, men det ska nog bli bra till slut! ;)

När jag kom hem bytte jag om och slängde i mig några mackor. Sedan åkte Ussa och jag in till stan och handlade färdigt dom sista julklapparna. Vilken lättnad! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0