Tisdag

Heeej! :)

Idag slutade vi lite innan 13:00 och ja, vad ska man nu göra resten av dagen???

Jag tänkte gå och träna nu när jag har tid och allt, men eftersom min hals inte vill bli bättre så får jag helt enkelt skippa det... Och inte har vi några läxor och inte har jag någon lust att gå på stan eftersom vi ska dit på fredag...  Men visst, det regnar ute, så det är ju faktiskt tillåtet då att sitta inne och inte göra någonting. Hägg spelar som satan där nere och tyvärr så måste jag stå ut med det, eftersom högtalarna till datorn fortfarande inte funkar, så jag kan inte lyssna på någon musik...

Idag började vi vid 10:00 och hade teori i formbyggnad i två timmar och arbetade med häften. Sedan var det lunch och till sist prov i liftutbildningen och jag tror faktiskt det gick helt okej. Mycket kort dag och nu tror jag att jag ska göra mat... :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0