Tisdag

Cha cha! :)

Börjar ju låta som värsta fjortisen nu typ... Näe, jag säger heeeeeeej istället! ;)

Hur har eran dag varit då? :)

Min har typ varit som vanligt; först hade vi ESV och jag ritade klart huset och började skissa upp mitt rum.

Sedan var det lunch och jag såg målartjejerna i matsalen och pratade en snabbis med dom om idrottsdagen nästan vecka. Man får välja bland olika grejer som t.ex. skridskoåkning, simmning, innebandy m.m och jag ska ha "medelgympa" tillsammans med dom.:)

Efter lunchen var det idrott och vi skulle ha fotboll. SUCK! Det var då man började känna efter om man verkligen mådde riktigt bra eller inte hade lite ont någonstans, så man kunde få en ursäkt till att inte vara med... :P Men jag har varit med på alla idrottslektioner hittills, så det kan ju vara dumt att skippa en när man kan vara med. Men fotboll med min klass är verkligen ingen höjdare för många av killarna är väldans seriösa och tar allt på så stort allvar, så det är typ vinna eller försvinna när vi spelar bollsporter...

Jag överlevde som tur var lektionen och till sist var det ställningsbyggnad och det börjar dra ihop sig inför prov där, så vi hade repetition.

När jag kom hem åt Ussa och jag kinamat och nu ska jag duscha och sedan plugga religion och börja med mitt argumentationstal i svenskan...

/Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0