Torsdag

Så var torsdagens skoldag avklarad också! :D

Det var ett under att jag kom fram hel och ren till skolan eftersom det var typ fem minus grader ute, när jag skulle cykla iväg och klumpig som jag är, så brukar jag ju lyckas med det mesta, men jag cyklade försiktigt, hehe... ;)

Först hade vi svenska och arbetade med våra tal. Jag var i biblioteket och sökte lite fakta om mitt ämne och började skriva på det.

Sedan var det prov i Buddhism och alla hade med sig sina fusklappar som Micke uppmanade oss till... ;) Inte helt fel kan jag ju säga. ;) Jag tror i alla fall att det gick bra. Så vid typ halv elva slutade jag, eftersom vi som är klara med astra inte behöver ha någon trafikkunskap. :D

Så resterande av den här dagen ska jag försöka hinna med att:
  • Äta :P
  • Packa; hemresa imorgon igen, som varje fredag. ;)
  • GÖRA SVENSKA!!!
  • Göra mer på dansen; Magda och jag har börjat med dom nya danserna inför imorgon!
  • Träna
  • M.m....
Hoppas att ni får en fortsatt bra dag! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0