Blogg!

Jaha, nu har man skaffat blogg!

Fråga mig inte varför; kanske för att jag tycker om att läsa andras bloggar, eller för att jag bara vill gå med strömmen, en anledning kan vara att jag har tröttnat på bilddagboken och ville pröva något nytt, eller så är det helt enkelt för att jag har extremt tråkigt just nu...

Hur som helst; Skoldagen var okej, men jag mådde så jäkla dåligt på morgonen. Jenny sa till mig att jag skulle gå hem, men så lätt ger jag inte upp, utan jag bet ihop och det blev faktiskt bättre efter lunch. Vi hade rätt så lång rast så det fick bli Maxi, där man köpte lite onyttigt godis, men det behövdes faktiskt med tanke på den 3 timmars långa trafikkunskapen vi hade.

Aja, väldigt tråkigt inlägg...

Men nu ska jag duscha och sen får det bli marängschwiss! :P

ROCK ON!


Kommentarer
Postat av: Pelin

Vet du vad jag har kommit på?

Innan mådde ju jag illa typ varje dag till lunch. Nu har jag smittat dig med min äckliga illamående. Uscha, jag vet hur du lider, men det var tur att du kämpade till det sista :)

2009-02-11 @ 21:27:17
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Johanna, om man vill gå mot strömmen skaffar man inte blogg! Man skaffar blogg om man vill gå med strömmen, inte mot den! Ha det bra!

2009-02-12 @ 11:29:47
URL: http://www.abbeessinsbrownie.com
Postat av: Anonym

Svar till Evelina: Haha, ja just det! Det var så jag menade, men det blev lite fel...haha ;)

Får ändra det sen...

2009-02-12 @ 12:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0