Det är något som inte stämmer...

...jag har inte hört Hägg spela än och då har jag varit här i cirka 4 timmar! Detta är ytterst ovanligt! :O
Det är typ helt dödstyst i hela huset så jag får nog snart gå ner och knacka på och se om han fortfarande lever...
Annars får jag ju en väldigt lugn kväll/natt och kanske kan somna.

För er som inte vet vem Ingvar Hägg är (alla vet typ vem han är här i Kalmar) så har jag hittat ett arbete om han på Parkskolans hemsida:

http://www.parkskolanmonsteras.se/parkinfo/ingvar/ingvarhagg.html


Kommentarer
Postat av: Evelina

Njut av tystanden medans den varar! Eller saknar du den enfomrmiga dragspelslåten?

2009-02-24 @ 15:48:14
Postat av: Anonym

Haha, jadu...

Jag börjar bli lite rädd nu. Han har inte spelat sen jag kom hit!:O

2009-02-24 @ 15:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0