Fredag!

Som sagt var: Idag var mamma, jag och Albin i Kalmar. Jag köpte lite tröjor, underkläder och lite andra småsaker.
Det blev även mat på Athena and I love it! :) Godare mat får man leta efter...

Väl hemma igen så stressade jag iväg till dansträningen.
Allting gick så snabbt och det känns som om jag inte har koll på någonting tills imorgon... :S
Kanske att vi blir 16-17 stycken på uppträdandet eller till och med 20!
Vet inte riktigt vilka som kan komma eller inte...
Men har jag tur så vet Magda, hon brukar ha koll på allt. ;)
Hur som helst: Dom söta små barnen är i alla fall JÄTTEDUKTIGA, så jag tycker verkligen att ni som har möjligheten att komma imorgon kl.14.00 på A- lags matchen ska göra det. ;)

Imorgon lär det i alla fall bli stressigt med kalas och dansuppvisning och hit och dit och fram och tillbaka...

Nu ska jag snart gå och lägga mig...

God natt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0