Fredagen den trettonde!

Dagen har varit helt okej faktiskt med tanke på datumet. ;)
Fick skjuts till skolan idag på morgonen och det första jag gör när jag kommer utanför lägenheten är att halka. Snacka om att det var isbana i typ hela Kalmar.
Skoldagen började med svenska och då såg vi på film. Sedan hade vi engelska och prov, väldigt enkelt faktiskt. På mattelektionen hade jag också prov i algebra och ekvationer och det gick väl ganska bra antar jag...
Efter matten var det lunch och idrott. Tydligen så skulle vi ha varit i simhallen, men det var ingen som hade fattat det förutom läraren, så det fick bli hopprep istället. ;)
Till sist hade vi trafikkunskap och det var en väldigt chill lektion med tråkiga filmer.
Efter skolan kom Ussa och hämtade mig och det blev till att äta mat (McDonalds :P) i bilen påväg hem till Fliseryd.
Väl hemma blev det till att ge sig iväg ner till sporthallen och dansa och herregud vad barn det var idag! Jag tappade räkningen efter 20... Men kul var det! ;)

Nu sitter jag här och väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan gå och lägga mig...

Och imorgon fyller ju även en viss person år.... (nämner inga namn) ;)

Kommentarer
Postat av: Pelin

Hopprep? Kunde han inte komma på något bättre?

Du behöver inte nämna några namn för världen vet att det är den bästa J.M som fyller år imorgon <3 :)

2009-02-13 @ 23:28:24
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Svar till Elin: Haha, nämen det var faktiskt kanska kul! :)

2009-02-14 @ 08:09:49
Postat av: Magda

Graaaattttttiiiss!! :)

2009-02-14 @ 09:45:47
Postat av: J.M

Svar till Magda: TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!! :D

2009-02-14 @ 10:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0