Grannen under...

Nu har jag fått nog av Häggs jäkla spleande!!
Han har spleat orgel/dragspel i över 3 timmar nu och jag står inte ut längre!
Om han inte slutar snart så går jag ner och knackar på och säger att han får lägga av med det där jäkla spelandet eller så ber jag hyresvärden att vräka honom...
Men jag lovar; om han väl slutar spela, så drar han på radion istället på HÖGSTA VOLYM! Bara för att han är döv och inte hör ett skit egentligen...
Dessutom lyssnar han på den hela natten, så det är skitsvårt att somna för han är precis i rummet under också...
Är det så himla svårt att visa lite respekt?!
Men jag ska fan hämnas på nåt sätt!
Jag har provat att ha datorn på högsta volym och det hjälpte inte...
Likaså tv:n funkar inte heller, men jag får ta med mig elgitarren hit ner till Kalmar och dra på dist och högsta volym, så kanske han är tyst sen...
Det kan ju vara värt att prova i alla fall.

NÅGON ANNAN SOM HAR NÅGOT BÄTTRE FÖRSLAG???


Kommentarer
Postat av: Pelin

Ha en jättefest som håller på i 24 timmar? Det kan funka. Eller så kan du stå och hoppa och dansa runt som fan så det gungar i hela lägenheten, då kanske han blir tyst till slut. Eller så kan du ringa till hyresvärden och säga att Hägg är jobbig, för man måste faktiskt vara tyst efter 10 på kvällen, annars så åker man ut om det blir allt för många gånger.

2009-02-12 @ 18:33:06
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar till Elin: Ja, klassfest?Det skulle bli livat,haha! Fast du får ju såklart också komma då.

Det andra förslaget var också bra eftersom att jag älskar att vara lite crazy och hoppa runt som en galning, det måste jag bara prova. ;)

Hägg är ALDRIG "tyst" efter 10 på kvällen, utan antingen så spelar han eller lyssnar på raio, så att hela huset kan höra vad det blir för väder imorgon...

2009-02-12 @ 18:37:21
Postat av: victor rosander

det där med klassfest låter ju inte fel ;)

2009-02-12 @ 20:34:43
Postat av: Johanna

Svar till Victor: Haha, ja jag tänkte på lördag, på min födelsedag och allt. Det vore väl skoj? ;)Haha, fy fan! Skulle aldrig släppa in klassen här för då skulle jag inte ha någon lägenhet kvar efter det... ;)

2009-02-12 @ 20:42:46
Postat av: Evelina

Gör inbrott och kapa sladden till synten/teven/radion :P

2009-02-13 @ 08:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0