Lördag

Hejsan svejsan! :D

Orkade inte skriva någonting igår, men fredagen var bra fast lång. Efter skolan åkte jag hem till Fliseryd och väl hemma var det dansträning. :)

Idag har jag varit och kollat på Albins sista hemmamatch för den här säsongen och dom vann med 10-4 mot Mariannelund, så om förhoppningsvis kommer dom 2:a i sin serie i år och det tycker jag är väldigt bra gjort.
Kommer ihåg när jag spelade innebandy; vi kom sist i serien och vann endast en match...
Haha, det var ett jäkla liv den säsongen. Vissa stunder var bra, medans vi ett tag höll på att slå ihjäl varandra för ALLA snackade skit om ALLA, haha.... ;)

Det har ju varit så fint väder idag, så vi grillade faktiskt korv ute på gården i solen.
Sen har jag även hjälpt pappa att byta dörr i vardagsrummet mot hallen, så nu är hallen så gott som klar. Kanske lägger upp en bild sen, så får ni se hur det blev. ;)

Evelina och jag har även varit ute och gått i skogen och vi hade med oss kameran och tog lite bilder:

Nu är det inte mycket snö kvar i skogen...

Äntligen fick man se solen! :)

Jag och Brownie :)

Jag och Brownie :)

Brownie i full fart med pinnen i munnen :P

Brownie i full fart med pinnen i munnen. ;)


Nu ska vi snart äta pizza och sedan blir det Melodifestivalen. :)

Ha en trevlig lördagskväll! :D


Vill även passa på att gratulera Elin som äntligen har hittat ett boende i Kalmar, inte långt ifrån mig. :)
Så nu kommer vi att kunna träffas när som helst! :D
Jag är så glad för din skull Elin!!! :D

Kommentarer
Postat av: Pelin

Jag vill börja med att säga att ni har tagit väldigt fina bilder :) Sen vill jag avsluta med ett stort tack. Och jag vill också säga att det kommer bli nice. Som du säger, inte alls långt ifrån dig. Vi kan umgås :D

ja, jag är glad för min skull med :D Tack <3

2009-02-28 @ 22:55:55
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M.

Tack så mycket! :)

Det kommer bli skitbra! :D <3

2009-03-01 @ 09:00:08
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0