Lördag och söndag!

LÖRDAG:

Alla Hjärtans Dag!

Jag fyllde 17 år!

Det blev kalas hela dagen, först kom släkten och fikade och jag fick en massa fina saker. :)
Efter det kom Elin, Lollo och Magda och jag fick så mycket fint av dom. TUSEN TACK! <3 :)
Vi åt mat och efter det åkte vi till Oskarshamn och bowlade, fast dom visste först inte vart vi skulle så dom var lite nervösa. Först trodde dom att vi skulle köra kurragömma ute i snön eller att vi skulle köra snöskoter med pulka efter...haha, det var verkligen roligt att höra deras gissningar... :D
Hur som helst: Bowlingen gick väl sådär, Lollo vann över Elin med ett poäng, så Elin blev skitförbannad,haha. ;)
Evelina och jag kom på delad sista plats, så Magda blev överlycklig över att hon inte kom sist. :P
Men fy fasen så roligt det var! :D
Lollo spanade även in en massa killar:
- "Dom kollar ju på mig!"
-"Det kanske inte är så konstigt Lollo, du STENGLOR ju på dom HELA tiden!"
Haha, den var bäst! ;)
I bilen hem sen blev det dansband (Scotts) på högsta volymen och alla älskade det, VERKLIGEN! ;)
Väl hemma i Fliseryd var det dax för Melodifestivalen och fy fan det var den sämsta deltävlingen jag sett! Ingen låt var bra!
Efter det skjutsade vi hem allihopa.
TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ALLA FINA PRESENTER OCH FÖR ATT NI VILLE KOMMA!!! :D
NI BETYDER MEST! <3<3<3

Sammanfattning av dagen: EXTREMT rolig och väldigt, väldigt bra! :D

SÖNDAG:

Ussa fyllde 55 år idag så det blev att åka till Kalmar och fira henne.
Mormor, farmor, farfar, Birger, Veronica och Erik var även med. :)
Vi åt en massa god mat och hittade en massa gamla kort från när vi var små. Snacka om att man fick sig ett gott skratt! :)



Och imorgon börjar sportlovet och jag ska klippa mig och sedan blir det dansträning! :)

Kommentarer
Postat av: Pelin

Haha, det var mer än skitroligt hos dig. Och det är vi som ska tacka att vi fick komma och för bowlingen. Ja, men Lollo hade ju tjuvtränat veckan innan, så det var inte konstigt att hon vann. Bilen hem kommer nog ingen av oss att glömma ;) så TACK FÖR ALLT JOHANNA :) <3

2009-02-16 @ 13:07:03
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Svar till Elin: Det är jag som ska tacka för allt! :) <3

2009-02-16 @ 18:53:20
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0