Lördag

Har nyss kommit hem ifrån sporthallen och är helt slut!
Dansuppvisningen gick jättebra och vi var faktiskt väldigt många, rättare sagt 18 stycken. Egentligen är vi 21, så det var tre som inte kunde vara med. Men med tanke på att vi bor i lilla Fliseryd och har fått ihop ett sådant glatt gäng, så är det skitroligt varenda gång vi uppträder och tränar. Allting funkar så bra och idag frågade Johanna, Magda och mig om hur det blir med IK och vi såg ut som två stora frågetecken båda två för vi fattar verkligen ingenting!
 Sen säger hon att vi måste prata med styrelsen om det för det finns vissa regler som vi ska följa om vi inte uppträder inom FIBK´s ledning.
Men hallå, jag fattar fortfarande ingenting...Ska vi vara med och uppträda på IK Oskarshamns hemmamatcher??? :S
Om det är så, så är det ju väääldigt stor skillnad från lilla Fliseryd där vi uppträder för kanske några hundra personer som högst och sen ska vi uppträda i Oskarshamns ishall för flera tusen personer!
Som sagt var: Jag fattar verkligen ingenting av den här grejen, men visst vore det roligt för oss att inte BARA synas i lilla Fliseryd utan på andra ställen också...
Men jag återkommer när vi vet mer! ;)

Tyvärr togs det inga bilder idag, men jag får lägga upp en någon annan gång. ;)

Nu är det snart Melodifestivalen (om cirka 3 timmar).

OBS! STORT grattis till min kusin Erik som fyller 17 år idag!

Ha en fortsatt bra dag! :D

PUSS OCH KRAAAAAAAAM! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0