Måndag

Jaha, då var man i Kalmar igen och jag och Ussa har precis ätit pizza. Fy så onyttig jag har varit på sistone, måste ut och röra på mig nu med detsamma!

Vaknad runt 06.00 och gjorde mig iordning och sedan kom Ussa och hämtade mig och jag åt frukost i bilen.
Väl framme i skolan så hade man ju lite ångest över att gå in genom dörren, haha. ;)
Först hade vi engelska och då var vi i hörsalen och såg på film, "Music and lyrics", helt okej faktiskt. :)
Efter det hade vi matte och jag avskyr verkligen geometrin och jag har insett att jag kommer inte hinna börja räkna på matte B den här terminen, så det får väl antagligen bli i 2:an...
Maten var inget vidare i skolan, men jag är ändå aldrig hungrig vid kl.11.00, men man försöker ju att peta i sig lite när man går till 16.00.
Vi var även på expeditionen på rasten; Jenny fixade sitt busskort och jag skulle ändra mitt individuella val, men det gick inte. Fast hon skulle fixa det på något sätt, så jag hoppas att allt blir rätt.
Sedan hade vi svenska och gjorde som vanligt ingenting. Okej, lite gjorde vi väl... arbetade med referat, men hur kul var det?
På datakunskapen var det också väldigt chill. Tilda och jag var klara med alla uppgifter, så vi fick sluta och gick och satte oss i cafeterian istället med varsin chokladboll och kexchoklad, haha. :P
och imorgon har jag inte heller någon data eftersom Stefan inte hade hunnit att göra klart excelprovet, så jag slutar vid 15.00 istället för 16.40 och dessutom har man ju sovmorgon till 10.00. :D
Till sist hade vi GRÄNSER och varje lektion känns så meningslös...

Nu ska jag gå och packa upp alla mina kläder.

Ha det så bra! :)

ROCK ON!!!

Kommentarer
Postat av: Pelin

Vad ska du ändra på dina individuella val då? :P

Haha, jag vill inte skryta, men jag kan säga dig att vi slutade vid 12.00 idag ;P

2009-02-23 @ 19:04:23
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

Jag vill ha ställningsbyggnad, matte B och trafikkunskap fördjupning. :)

Ni går ju aldrig en hel skoldag!

Vad är det för fel?!

2009-02-23 @ 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0