Måndag

Första dagen på lovet...

Vaknade runt åtta och då gick Albin och jag ut med Brownie och passade även på att gå och köpa frallor och wienerbröd.
Efter frukosten skulle jag iväg och klippa mig och det var verkligen skönt att få bort det slitna håret, fast det är ju lite synd att det blir kortare eftersom att jag vill ha lååångt hår....
När jag var färdig hos frissan gick jag till affären och köpte lite småsaker och efter det var det dags för dansträning i sporthallen. Det gick faktiskt väldigt bra förutom att vi inte fick tag på någon nyckel först, utan Magda och jag rännde halva Fliseryd runt, fram och tillbaka. Till slut så fick vi tag på nyckeln och vi blev klara med dansen så det ska väl sitta tills på lördag. :D

Nu ska jag gå ner och basta. :)
Otroligt skönt när det är flera minusgrader ute...

HEEEEEEJ DÅÅÅÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0