Melodifestivalen

Det blev såklart att titta på melodifestivalen och samtidigt äta en massa onyttigt...pizza och dillchips. :P
Jag tyckte att den här deltävlingen var mycket bättre än den förra och alla måste ju hålla med om att EMD var bäst. Med rättare sagt ALLT; Det var nog den bästa låten, mycket bra dans och kläderna var väääldigt snygga.
Ska nog ta och leta fram min frack som dock är lite för stor, dessutom ser det ut som jag är typ 2 meter lång när jag har på mig den tillsammans med min cylinderhatt. :)

Ha en trevlig lördagskväll! :)


Kommentarer
Postat av: Pelin

Om jag ska var ärlig håller jag med dig om att det var den bästa deltävlingen hittills, men jag håller inte med dig om EMD. Jag tycker personligen att Molly var duktig och jag är glad över att hon kom direkt till final. Fast visst, EMD är väl bra på sitt sätt. Jag har bara svårt för det där med inlärd dans på scen(du vet nog vem jag tänker på) ;P

2009-02-22 @ 00:24:40
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M.

Jag trodde inte du skulle tycka om Molly, med tanke på att du avskyr Amy Diamond...men visst hon var väl duktig, men hur bra kommer det gå för den låten i Eurovision ifall hon skulle vinna?

2009-02-22 @ 10:37:53
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0