Onsdag

Jaha, så var det redan onsdag. Det är tur att veckorna går snabbt, snart är det sommarlov! ;)
Och nästa vecka är det bygg och det ska bli kul! :D

Vaknade runt 07.00 idag och åt frukost, gjorde mig iordning och gick iväg till skolan. Jag har kommit på att det är roligare att gå än att cykla. ;)
I skolan hade vi engelska och då gjorde vi nåt svårt test inför nationella proven. Usch jag avskyr verkligen engelska, men snart så är ju helvetet över och då behöver jag inte läsa det mer. :D
Efter rasten hade vi matte och räknade vidare med geometrin. För ovanlighetens skull så har vi en ganska så lång lunch på onsdagar, så vi åt och sedan var vi på expeditionen och det gick äntligen att fixa mina individuella val, så nu har jag valt 200 poäng; matte B, ställningsbyggnad, trafikkunskap fördjupning och rit- och mätteknik fördjupning. :)
Sedan var det dax för svenska och då hade vi typ prov. Vi skulle skriva referat och när jag väl blev klar så skulle jag räkna hur många ord min text bestod av och jag trodde att det var alldelse för många, men det visade sig att det var typ 30 ord för lite! Så då blev det typ världens längsta mening i slutet...
Till sist så hade vi trafikkunskap i 3 timmar!  Men som tur är så tycker jag att tiden går ganska så snabbt ändån. Vi gick igenom stadskörning, jobbade lite i boken och satt vi datorn och gjorde något test och Frida och jag blev underkända, haha fast det var vi ju inte ensamma om. ;)

Nu ska jag äta semla, jag gjorde faktiskt inte det igår på den "rätta dagen", så det får bli idag istället. ;)

PUSS OCK KRAM!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Pelin

Varför är det roligare att gå för? :P

När valde du matte B? :)



PUSS PÅ DIG JOHANNA ;)

2009-02-26 @ 18:04:23
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M

För jag tycker inte om att cykla utan går hellre... ;)

Jag gillar matte så det var därför jag valde matte B, så nu vet du. ;)



PUSS PÅ DIG ELIN! ;)

2009-02-26 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0