Onsdag

"Är det redan onsdag?" var nog nästan det första jag tänkte när jag steg upp idag. Herregud vad lovet går fort och ändå så gör man ingenting!
Idag har jag passat Albin och Brownie, varit och handlat, fixat ved och räknat matte. Jag förstår om ni tänker "vilket meningslöst liv hon måste ha!"
Men jag har faktiskt varit på isbanan också med Magda och åkt lite skridskor. Det var väldigt roligt fast också väääldigt kallt, rättare sagt 13 minus. Håret frös ju till is!
Det kanske inte var så konstigt att vi var helt själva, ingen normal person går väl ut frivilligt när det är så här kallt!

Näe,  nu ska jag gå ner och värma mig framför brasan och se på "Det okända"... :S

Obs! TUSEN GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA LOUISE SOM FYLLER 15 ÅR IDAG!
          Hoppas att du har haft en jättebra dag, trots att du är sjuk...
          KRYA PÅ DIG! <3

Kommentarer
Postat av: Pelin

Lovet går för fort fram :O Tänkte idag att imorgon är det redan torsdag, bara fredag-söndag kvar, sen skola :S

2009-02-18 @ 23:55:25
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M.

Svar till Elin: Ja, jag menar det! Vart tar lovet vägen liksom?!

2009-02-19 @ 10:06:44
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0