Skridskor!

Magda kom till mig en sväng och vi försökte klippa ihop ett dansmedley till Innebandyns dag, men det blev inte bra, så vi får köra en "gammal" låt istället...
Vi åt även kladdkaka och efter det gick vi till isbanan och åkte skridskor. Där träffade vi Siri och Nelly och dom skulle "lära" oss att åka skridskor.
Sedan när vi väl skulle gå hem igen så skulle Nelly och jag ta sällskap, men Nellys skor hade frusit till is så hon fick inte i foten, fast det kanske inte var så konstigt med tanke på att hon hade varit där sen kl.14.00 (!).
Nelly lånade min telefon och ringde hem och hennes farfar Göran kom och skulle hjälpa oss. Hon fick verkligen inte i foten hur mycket hon än försökte, så då sa vi att vi kunde bära henne hem, men det gick inte så bra eftersom att hon är ganska så tung. Så då sa Göran att hon skulle gå hem på bara strumpor!!!
Jag tänkte: Herregud hur ska det här gå? Hon kommer ju att förfrysa sina fötter.
Som tur var så kom Nelly hem och jag hoppas verkligen inte att hon blir dödsjuk nu med tanke på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0