Söndag

Sitter här och spelar lite gitarr och orkar verkligen inte göra något annat.
En ska som jag verkligen inte förstår är att jag inte har blivit trött på "I´m Yours" än!
Det är den första låten som kommer upp i huvudet när man sätter sig med gitarren och jag har verkligen spelat sönder den i flera månader, men ändå så tycker jag att den är lika bra fortfarande...
Och varje gång den spelas på radion blir jag överlycklig och höjer volymen och sjunger med. Det måste vara nåt speciellt med den låten. Jag kommer nog aldrig bli trött på den...

Egentligen borde jag börja packa, usch det avskyr jag verkligen! Jag har sån beslutsångest för vilka kläder som ska med ner varje vecka. Det hade ju varit bra om man kunde ta med sig hela garderoben vart man än åkte, men det går ju tyvärr inte...
En annan ska som jag borde ta tag i är matten, hade planerat att räkna rätt så mycket på lovet, men jag har inte haft någon lust till det.
Min husritning måste ju också bli klar snart och på tisdag har vi datakunskaps prov på excel. Just nu känns det som om jag behöver ha en veckas ledighet till...

Kommentarer
Postat av: Pelin

Du är inte ensam. Jag har massa uppgifter till veckan. Ljud, MDK, Svenska, Text och uscha. Skulle vara mycket skönt med en vecka till.

2009-02-22 @ 19:46:20
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: J.M.

JAAA SNÄLLA fixa en veckas lov till Elin, så blir jag glad! :D

2009-02-22 @ 20:30:45
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0