Tisdag

Hade sovmorgon idag till 10, så då kunde man ju sova till halv nio. :)
I skolan hade vi matte först och då träffade jag Elin innan lektionen och pratade lite skit med henne. ;)
Efter matten var det lunch och sedan engelska, svenska och lots. Till sist skulle jag egentligen haft datakunsap också, men jag fick sluta eftersom att jag var klar med allt.  :)
Påväg hem från skolan handlade jag lite och väl hemma i lägenheten lagade jag mat.

Nu ska jag se klart på bygglov och sedan måste jag läsa igenom svenskan och engelskan, fast om jag känner mig rätt så kommer jag strunta i det och se "Såld på hus" istället...

OBSERVERA ATT HÄGG INTE HAR SPELAT DRAGSPEL SEN JAG KOM HIT!!!
Det var som jag trodde; något är fel...

Ha det så bra! :)


Kommentarer
Postat av: Pelin

Skit snackar vi alltid ;)

Jag såg också på Bygglov och början på Såld på hus ;P Haha, vi har visst inte samma musiksmak, men tvsmak har vi visst samma ;P



Vad har hänt med Hägg? ''/

2009-02-24 @ 21:22:51
URL: http://elstrumpan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du får ringa sjukhuset och kolla om han är där :P Vilken tråkig tvkväll. Du skulle sett NCIS, The Mentalist och 24 ;)

2009-02-25 @ 10:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0