Första juli

Hej! :)

Sitter här med frallor och o´boy i högsta hugg, samtidigt som jag försöker blogga. Jag är nyss hemkommen ifrån en joggingtur med Magda och vi var även i affären och köpte lite grejer som vi ska ha med oss imorgon. :)

Idag har det varit EXTREMT varmt och Magda och jag har spelat kubb, spelat kort, pratat massa, varit vid Emån, cyklat, ätit cheescake och även glass. :P


Imorgon drar vi till Oskarshamn och ska rigga området av "Latitud 57" och det kommer bli skitroligt! :D Inte alla som får vara med om det! ;) Hoppas bara att det inte blir så här varmt som det är idag för då kommer vi ju dö av värmeslag...

Nu ska jag springa ner och ta en dusch och sedan blir det "Byggslaget". :D

Ha det bra!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0