Fredag

Nu har jag en liten stund över, så jag tänkte skriva ett litet kort inlägg. Bloggen hamnar lite åt sidan just nu och jag ber om ursäkt för det för er som tittar in här varje dag.

Vi är hemma i Fliseryd igen efter cirka en vecka på Ödängla. Alla bilderna därifrån ligger uppladdade på min bilddagbok, så om ni vill se dom får ni kolla in den! ;)

Jag ska snart iväg på dansträning och det ska bli så kul att träffa alla igen och dansa! :D

Nehe, nu måste jag byta om för att sedan bege mig till Magda och försöka få tag på en nyckel till sporthallen.

/Johanna


____________________________________________________________________________________________________

Det är så fruktansvärt tragiskt och orättvist och jag förstår inte det som har hänt och kommer nog aldrig riktigt göra det...

Vila i frid...

Livet är för kort för att slösas bort... Lev livet som om varje dag vore den sista för du vet aldrig när det rycks ifrån dig...

Kommentarer
Postat av: elin

Men herregud, vad är det som har hänt? :O

2009-07-27 @ 16:23:01
URL: http://elstrumpan.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0