Fredag

Tjabba tjena hallå! :D

Är helt slut efter två timmars intensivt dansande! Grymt roligt var det i alla fall och tjejerna är så otroligt duktiga så man kan inte sluta le! :D Ser verkligen fram emot Fliserydsdagen och vårat uppträdande nästa lördag. :)


Idag har jag hjälpt till liite med veden och även förberett framsidan tillsammans med pappa. Det är nämligen tänkt att vi ska börja lägga duk och köra med padda imorgon för att sedan kunna lägga marktegel. :)


Sedan var jag i affären en snabb sväng och hann även träffa Magda en stund och prata med henne innan vi skulle till dansträningen. Tyvärr har vi inte kunnat umgåtts så mycket eftersom vi har bott på Ödängla och hon har varit i Danmark, men nu så! :D


Det blir som sagt var Kalmar nästa vecka; jag och Elin åker ner någon gång på onsdagen och Magda kommer till lägenheten efter att hon har varit på Svensson Svensson eller ja, jag har försökt att övertala henne att sova i Kalmar, så slipper dom skjutsa på oss fram och tillbaks och vi kan gå in till stan när vi vill och gå hem om det skulle bli tråkigt. Inte för att jag tror att jag tror att det kommer bli det eftersom det är typ världens roligaste människor man umgås med! :D

Men nu ska jag snart sova! Är som sagt var vääldigt trött...

GOD NATT! :)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0