Helt slut!

Ja, sitter här och är slut efter en galet rolig helg! :D

Igår kväll var det först Lili & Susie och dom var bra. Efter det var det typ "disco" inne på nattklubbsområdet och Magda och jag gick in med pappa (för att slippa tjafs :P). DJ´n spelade jättebra musik, men inte en enda kotte dansade! :O Vi ställde oss och glodde på allt folk och jag ville så gärna dansa! Men det ville inte Magda... "Alla kommer glo på oss!" Men hallå, skit i det! Jag kunde i alla fall inte stå still och man ska ju uppmuntra när det är bra musik dessutom var ju han som spelade lite söt. Men det hjälpte inte! Magda ville ändå inte dansa...

Efter det var det "Cookies n´ Beans och då började det att ösregna, så vi ställde oss under koisken, i väntan på att det skulle sluta. Men det gjorde det inte, så vi gick bort till lilla scenen och kollade på Fake och blev dygnsura. Sedan hämtade Berit oss eftersom vi skulle upp tidigt idag. Tyvärr så fick vi inte se Timbuktu. Det hade varit roligt, men det blir väl fler gånger? ;)

Jag tycker i alla fall att den här (gamla) låten är bra! :D




Idag gick jag upp vid 06:15 och åt och gjorde mig iordning. Sedan fick Magda och jag skjuts av Marcello (stavas det så? Magda?) i den gula coola bilen. Väl framme i Oskarshamn så var det helt dött inne på området. Vi fick syn på Rune och hans fru och vi började skruva isär bardiskarna. Sedan dök även Christian upp (helt slutkörd och han haltade, stackarn...) och lite till folk och vi började riva den stora scenen och det gick i en rasande fart, trots att vi var så några...

Sedan var det frukost och efter det rev vi nattklubbsområdet och efter lunchen åkte vi hem. :)


Det har varit sjukt roligt att få vara med om det här. Helt klart nya erfarenheter! :D Och alla dessa trevliga människor som man har lärt känna!:) Hoppas verkligen att detta blir ett årligt koncept och att vi får vara med nästa år också i sådana fall! ;)


Som Magda sa: "Det var nog roligast att bygga området än själva festivalen, konstigt nog!" ;)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja, det stavas så. Jag tycker att du kunde ha dansat själv, har du inte hört uttrycket "Dansa som om ingen ser dig" ;)

2009-07-06 @ 10:57:10
Postat av: J.M

Ja, men då skulle Magda skämmas ihjäl...

2009-07-06 @ 11:51:29
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0